İlk uçak yolculuğunu ne zaman yaptınız? Nereye yaptınız? İlk uçak yolculuğumu çok iyi hatırlıyorum. 1995 yılının soğuk bir Kasım ayıydı. İstanbul-Bakü uçak biletimi tek yön olarak almıştım. Taksim Cumhuriyet caddesinden gidip bizzat almıştım. O zaman böyle elektronik bilet yoktu. Bileti
Devamozankemalcullu.com
Bilgiye giden yol

